Personal

Doelen 2020

Het is al eventjes 2020 maar het lijkt me leuk om alsnog mijn doelen voor 2020 met jullie te delen. In mijn vorige blogpost heb ik teruggekeken naar mijn doelen van 2019. Welke doelen heb ik behaald en welke neem ik mee in 2020? Dat kun je hier allemaal lezen.

Made by Aniek

Doelen wat ik meeneem in 2020:


– Geld sparen voor de toekomst
– Mezelf trakteren op leuke dingen
– Een (klein) tatoeage nemen
– Meer met fotografie doen
– Mijn diploma halen voor pedagogisch medewerker niveau 3 (bol)
– Aanmelden voor pedagogisch medewerker niveau 4 (bbl)
– Meer genieten van de (kleine) dingen om mij heen

Zoals je kan lezen, heb ik al een aardig lijstje gemaakt. Ik vind het super leuk om doelen voor mezelf op te stellen. Wat zijn jullie doelen voor 2020?

Made by Aniek

Plaats een reactie